Doprava
Kdy odesíláme Vaše zásilky
Po objednání kteréhokoliv originál obrázku z těchto stránek, budete muset počkat 14 dní až měsíc než obrázek nakreslím. Přívěsky, magnetky, karty a další výrobky odesílám do dvou dnů. Obrazy posílám nezarámované.
Objednávky jsou zpracovány bez výjimky v pořadí v jakém jsou registrovány v objednávkovém systému. Každá objednávka je zpracována do 48 hodin po odeslání. O průběhu zpracování je zákazník průběžně informován elektronickou poštou. Stav objednávky lze kontrolovat i po přihlášení k zákaznickému účtu. Není-li objednané zboží skladem, je zákazník o této skutečnosti neprodleně informován a má možnost objednávku změnit či stornovat. Zboží, které je skladem, expedujeme do 2 pracovních dnů po objednání. Zboží, které není skladem expedujeme do 14 dnů. Ve výjimečných případech, po dohodě s odběratelem, i později.
Pokud je zvolena platba předem na účet, bude objednávka zpracována až po připsání platby na náš účet.
Zaslání zboží přepravní službou do ČR. Zboží je možno kupujícímu zaslat Českou poštou. U objednávek účtuji následující manipulační poplatky: při platbě na dobírku 120,- Kč, při platbě předem na účet 80,-.Uvedené ceny jsou včetně DPH 21%.
Zaslání zboží přepravní službou do SR. Zboží je možno kupujícímu zaslat Českou poštou pouze při platbě předem na účet, dopravné činí 80,- Kč. Uvedené ceny jsou včetně DPH 21%.
Zaslání zboží přepravní službou do zahraničí. Zboží je možno kupujícímu zaslat Českou poštou pouze při platbě předem na účet, dopravné činí 140,- Kč. Uvedené ceny jsou včetně DPH 21%
Kupujícímu doporučujeme aby v případě pochybností o kompletnosti zásilky, bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice, obsah balení) podle přiloženého nákupního dokladu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
O neúplné nebo poškozené zásilce je nutno neprodleně sepsat s dopravcem protokol o škodě a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem na adresu mandalky@seznam.cz nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje spotřebitele práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
PLATEBNÍ METODY
Bankovní převod
Převod mezi českými bankami trvá většinou jen 1 pracovní den, přesto doporučujeme platbu provést ihned po dokončení objednávky, abychom s ní mohli počítat. Číslo účtu, variabilní symbol i konečnou částku obdržíte e-mailem po dokončení objednávky.
Dobírka (40 Kč)
Objednávejte dnes a zaplaťte až při převzetí. Při volbě platby na dobírku zaplatíte zboží přímo přepravci při předání zboží.